Prijzen excl. btw
Verlanglijst

0
Winkelwagen

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd

Wanneer een bestelling niet compleet is, dan kan er sprake zijn van een deellevering. In de verzendbevestiging die je via e-mail ontvangt kun je zien welke items er zijn verzonden. Indien je een Mastertools account hebt kun je dit hier ook terugvinden onder het kopje “mijn orders”.

Indien er items door ons gemarkeerd zijn als verzonden en deze items zijn niet afgeleverd, dan kan er sprake zijn van een zending in meerdere delen. Onderaan de Track&Trace pagina kan je zien uit hoeveel pakketten een zending bestaat en welk deel eventueel nog onderweg is.

AFBEELDING Gegevens pakket / Meerdere pakketten

In het geval dat het lijkt alsof een deel van jouw bestelling niet onderweg is, maar wij geven wel aan dat het is verzonden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Track & Trace zegt dat het pakket is bezorgd, maar niets ontvangen

Wanneer PostNL aangeeft dat de zending is bezorgd, maar de zending is niet ontvangen, dan kan dit worden gemeld bij onze klantenservice. Wij zullen contact opnemen met PostNL, waarna zij een onderzoek gaan starten om het vermiste pakket op te sporen. Dit onderzoek kan enkele, tot meerdere werkdagen duren. Zolang dit onderzoek loopt kunnen wij geen nieuwe levering aanmaken.

Het kan zijn dat de chauffeur vergeten is om een briefje in de bus te doen dat de zending bij de buren ligt. Mocht dat het geval zijn, dan zal dit uit het onderzoek naar voren komen. In dit geval ontvang je van ons het huisnummer waar je het pakket alsnog kunt afhalen.

Mocht uit het onderzoek van PostNL blijken dat de chauffeur het pakket wel bezorgd heeft en je geeft aan dat dit niet het geval is, dan zal PostNL een ingevulde ontvangstverklaring van jou willen ontvangen. Naast deze verklaring hebben wij een aangifte van je nodig waarin je de vermissing hebt gemeld bij de politie in jouw woonplaats. Wanneer het onderzoek is afgerond, wordt de bestelling opnieuw verstuurd.

Beschadigde levering?

Indien een zending beschadigd is afgeleverd kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kun je het beste via e-mail (klantenservice@mastertools.nl) doen, aangezien wij graag foto's ontvangen van de beschadiging. Op basis van de foto's kunnen wij een inschatting maken welke vervolgactie wenselijk is.

Mijn bestelling is incompleet of beschadigd