Mijn betaling is mislukt
Bij sommige betalingen kan het even duren alvorens deze is verwerkt. Wanneer de bestelling succesvol is geplaatst,
Het kan even duren voordat een betaling is verwerkt. Indien de bestelling via de webshop goed verwerkt is, kan het maximaal een uur duren voordat u onze bevestiging in de mail ontvangt. Normaal verloopt dit proces binnen enkele minuten. Indien de betaling daadwerkelijk is mislukt, kan dit diverse oorzaken hebben. De meest voorkomende staan hieronder:
Onvoldoende saldo; zorg voor voldoende financiële middelen op uw rekening.
Dag limiet bereikt; verhoog uw limiet of wacht een dag.
Storing bij de bank; controleer de status op www.allestoringen.nl
Storing bij iDeal; controleer de status op www.allestoringen.nl/ideal
Riverty betaling wordt niet correct afgerond; de betaling is geweigerd op basis van bij ons niet bekende gronden. Neem contact op met Riverty: 020 723 0270
Creditcard wordt niet geaccepteerd; neem contact op met uw kredietverstrekker. Let op: Mastertools accepteert alleen Nederlandse creditcards
Creditcards en Riverty betalingen worden zwaarder getoetst dan de overige betaalmethodes. Dit is om fraude te voorkomen. Wanneer een creditcard of Riverty transactie wordt geweigerd dient u contact te zoeken met de kredietverstrekker/Riverty. Mastertools heeft geen inzage in de redenen van het weigeren in verband met uw privacy. Indien u twijfelt of de actuele status niet kunt achterhalen, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.