Festool Planex €100,- Cashback-actie
Profiteer nu tijdelijk van deze PLANEX actie van Festool. Koop een PLANEX langnek schuurmachine tijdens de actieperiode, registreer vervolgens via MyFestool jouw PLANEX en claim je € 100,- cashback.
- Koop tussen 1 oktober t/m 30 november 2024 een deelnemende Festool Planex-schuurmachine
- Ontvang je machine door Mastertools
- Registreer je aankoop via MyFestool vóór 13 december 2024.
- Festool controleert je deelname, bij goedkeuring wordt het bedrag overgemaakt naar de bankrekening die je hebt opgegeven!
Filter titel
Filter titel
Filter titel
Filter titel
Populaire Festool Planex €100,- Cashback-actie producten
Festool Planex €100,- Cashback-actie
Profiteer nu tijdelijk van deze PLANEX actie van Festool. Koop een PLANEX langnek schuurmachine tijdens de actieperiode, registreer vervolgens via MyFestool jouw PLANEX en claim je € 100,- cashback.
- Koop tussen 1 oktober t/m 30 november 2024 een deelnemende Festool Planex-schuurmachine
- Ontvang je machine door Mastertools
- Registreer je aankoop via MyFestool vóór 13 december 2024.
- Festool controleert je deelname, bij goedkeuring wordt het bedrag overgemaakt naar de bankrekening die je hebt opgegeven!
Lees hier de volledige deelnamevoorwaarden
Wordt de machine automatisch geregistreerd voor de Festool all-in garantie als ik me registreer voor cashback?
Je hebt de mogelijkheid om de machine direct te registreren in het Cashback registratieproces in MyFestool. Hiervoor moet je het vakje aan het einde van het registratieproces aanvinken.
Kan een nieuw gekochte PLANEX langnekschuurmachine ook geregistreerd worden voor cashback door de Festool vakhandel?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je moet zelf registreren in je eigen MyFestool account.
Is het mogelijk om twee langnek schuurmachines tegelijk te registreren voor cashback, omdat ze op één factuur staan?
Helaas is dit niet mogelijk. Je moet elk product afzonderlijk registreren en de factuur apart uploaden. Je hebt echter geen twee aparte facturen nodig voor de producten.
Krijg ik bericht over de huidige verwerkingsstatus?
Festool houdt je natuurlijk op de hoogte. Als je registratie succesvol is, ontvang je een bevestigingsmail. Zodra je gegevens zijn gecontroleerd, ontvang je nog een e-mail om te bevestigen dat alles goed is gegaan en wordt je cashback overgemaakt naar de bankrekening die je hebt opgegeven. Als Festool bij het controleren van de gegevens merken dat ze nog informatie missen, nemen ze uiteraard contact met je op.
Je kunt de status ook op elk gewenst moment controleren in je MyFestool account.
Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik nog steeds deelnemen aan de PLANEX cashbackactie?
Helaas is deelname niet mogelijk zonder factuur. Vraag onze klantenservice of ze je de factuur nogmaals kunnen sturen.
Is de registratie van het promotieproduct voor de PLANEX cashbackactie gelukt, ook al heb ik geen bevestigingse-mail ontvangen?
We raden je aan om de status te controleren in je MyFestool account. Als daar niets wordt weergegeven, stuur dan een e-mail naar customerservice-nl@festool.com. Zij zullen controleren of alles is gelukt met je registratie.
Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen of problemen heb (bijvoorbeeld als ik verkeerde informatie heb opgegeven)?
Stuur in dat geval een e-mail naar customerservice-nl@festool.com met vermelding van je procesnummer.