Bezorgopties & Levertijden - FAQ

Bezorgopties en Levertijden

  • Thuisbezorgd via PostNL
    Je kunt tijdens het afronden van de bestelling zelf kiezen voor een dag en een dagdeel. In sommige gevallen zijn meerdere opties zoals avondlevering en levering bij buren beschikbaar. Optioneel zijn “avondlevering” en “niet afleveren bij buren”. De meerprijs hiervan kun je vinden onder kopje "Wat zijn de bezorgkosten?" hieronder.
  • Afhalen op PostNL afhaallocatie
    Wanneer je niet een hele dag op een afleveradres aanwezig kan zijn is het wellicht handig om te kiezen voor een PostNL afhaallocatie. De zending ligt (mits voorradig) de volgende dag vanaf 15:00 uur klaar om afgehaald te worden bij jou in de buurt.
  • Portena (Bulstra, speciaal transport)
    Wanneer de zending te groot en/of te zwaar is voor regulier transport zal Portena de aflevering verzorgen. Portena stuurt je op de dag van aflevering een Track & Trace mail met de bezorgindicatie. Wegens de aard van het transport, is het voor een levering die wordt bezorgd door Portena niet mogelijk om tijdens het afronden van de bestelling te kiezen voor een dagdeel. Na het plaatsen van de bestelling kan er eventueel contact opgenomen worden met de klantenservice voor een voorkeur voor levering. Wanneer er geen voorkeur wordt uitgesproken gaan wij uit van de eerstvolgende aflever mogelijkheid. Dit zal doorgaans de volgende werkdag zijn. Palletzendingen kunnen binnen Nederland binnen 24 uur worden geleverd. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Voor klanten buiten Nederland en de Waddeneilanden geldt een levertijd van 48 uur.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen tot €45,- incl. BTW €4,95
Bestellingen vanaf €45,- incl. BTW Gratis
Ophalen bij Mastertools Gratis

Track & Trace zegt dat het pakketje is bezorgd, maar niets ontvangen

Wanneer PostNL aangeeft dat de zending is bezorgd, maar de zending is niet ontvangen, dan kan dit worden gemeld bij onze klantenservice. Wij zullen contact opnemen met PostNL, waarna zij een onderzoek gaan starten om het vermiste pakket op te sporen. Dit onderzoek kan enkele, tot meerdere werkdagen duren.Zolang dit onderzoek loopt zullen we geen nieuwe zending versturen.

Het kan zijn dat de chauffeur vergeten is om een briefje in de bus te doen dat de zending bij de buren ligt. Mocht dit het geval zijn, dan zal dit uit het onderzoek naar voren komen. In dit geval ontvang je van ons het huisnummer waar je het pakket alsnog kunt afhalen.

Mocht uit het onderzoek van PostNL blijken dat de chauffeur het pakket wel bezorgd heeft en je geeft aan dat dit niet het geval is, dan zal PostNL een ingevuld ontvangstverklaring van jou willen ontvangen. Naast deze verklaring hebben wij een aangifte van je nodig waarin je de vermissing hebt gemeld bij de politie in jouw woonplaats. Wanneer het onderzoek is afgerond, wordt de bestelling opnieuw verstuurd.