Reparatie - FAQ
Hoe laat ik mijn product repareren?
Wanneer een machine buiten de garantieperiode defect gaat, dan is het nog steeds mogelijk deze te laten herstellen. De machine gaat, via ons, naar de fabrikant voor een technische beoordeling. Net als bij een garantieaanvraag gelieve de pakketzending voorzien van een factuur met klachtomschrijving.
Bij een reparatie buiten garantie is het verzendadres:
Mastertools B.V.
Stavangerweg 6a
9723 JC te Groningen
Hoe lang duurt een reparatie?
Een reparatie doorloopt vrijwel dezelfde stappen als een garantieaanvraag. Hierdoor neemt een reparatie gemiddeld twee weken in beslag.
Zijn er kosten bij een reparatie?
Bij een reparatie, welke niet onder garantie valt, zijn kosten aan verbonden. Een prijsopgave kost € 35,- excl. BTW. Als je akkoord gaat met de prijsopgave, dan is de € 35,- excl. BTW een aanbetaling op het totaal te betalen bedrag. Indien je niet akkoord gaat met de prijsopgave en kiest voor recycling, dan hoef je niets bij te betalen. Mocht je niet akkoord gaan met de prijsopgave en je wilt de machine retour ontvangen, dan vragen wij € 6,95,- excl. BTW verzendkosten. Wanneer de machine per pallet wordt vervoerd, dan worden de verzendkosten € 60,- excl. BTW. Bij een halve pallet is dit € 45,- excl. BTW.