Service & Privacy - FAQ

Ik heb een klacht, hoe maak ik deze kenbaar?

Indien je een klacht hebt over onze producten of service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr)

Welke gegevens worden door Mastertools gebruikt/opgeslagen?

De gegevens die wij gebruiken hebben wij beschreven in onze privacyverklaring. Mastertools voldoet aan de AVG-wetgeving en zal uiterst zorgvuldig omgaan met jouw persoonsgegevens. Wij gebruiken alleen de noodzakelijke gegevens die nodig zijn om de bestelling te kunnen versturen. De privacyverklaring is hier te vinden.

Kan ik mijn account ook verwijderen?

Het is niet mogelijk om dit zelf te doen. Indien je zeker weet dat je je account wilt laten verwijderen kun je ons een e-mail sturen met het verzoek om jouw gegevens te verwijderen. Wij bewaren bepaalde gegevens die nodig zijn voor het afhandelen van een bestelling, inclusief garantie. Daarna bewaren wij gegevens nog maximaal een jaar voor de beschreven statistische doeleinden in ons privacyverklaring. De gegevens worden vervolgens gewist, tenzij er een wettelijke plicht is die langer bewaren vereist (zoals de fiscale bewaarplicht van zeven jaar voor betaalgegevens).